hejmammaochpappa

detta inlägg skulle publicerats under min påskvecka hos wifey i london. men det hamnade i utkast istället. därför publicerar jag det nu, helt enkelt för att jag kan. enjoy!


tänkte slänga upp ngra bilder å litta text så ni där hemma på ängsga-tann vet vad jag hålls med här i london. anlände sent tisdagskväll. wifey mötte upp mig å vi lyxåkte taxi hem till henne. ett glas vin och tusen liter catch up, sen sova. medans wifey jobbade igår gick jag fötterna ömma i de flesta av affärerna mellan marble arch station å tottenham court road - hello oxford circus! fynade dock mest fem par strumpbyxor, ahahha. efter wifey slutat jobb drog vi veganbuffé å sen mitt livs första musikal, jersey boys. handlade om frankie valli å the four seasons.. med andra ord, massa go musik. eller vad säger du pappa? hitills idag har jag mest sovit länge och haft toklång frukost. ska hoppa in i duschen strax å sen möta ben i camden town, vid den gröna bron som går över kanalen. the classic meetin point no 1. ikväll sen blire party för taz (an old workmate of mine) som ska lämna london. vilken timing, att hans goodbye farewell är prick när jag är här å hälsar på :)) kommer troligt träffa dani houtan å sirlie å. wonderfull! aja i better get going. kisses.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0