tre och en halv av fem toasters.

så eh ja, jag klippte mej. så eh ja, det blev inte sådär sluttande som jag egentligen
hade önskat. men så eh ja, jag är rätt nöjd ändå. first time ever? som vanligt blev sidorna
inte riktigt lika. ena flikgit, andra inte så flikigt. förra frisörn gjorde likadant. hahhaha.
mysterium. men är även mer rött på ena sidan än den andra så det spär ju på skillnaderna
om man så säg'rt.  avslutningsvis så tvättade håret hos fröken frisörn utan att förstärka färgen
ngt alls, så eh ja.. hörde jag rosarött bitvis? ack jag gjorde. styrt iordning att först nästa vecka
dock.. eeehhheee gäller ju att göra sig fin till bring me the horizon-konserten. AAAAAAA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0