anchor me up

back in bed after a wicked weekend in linköping. tappat halva rösten och umgåtts med
mensaner mest hela helgen [i was annas plus one] och faktiskt inte känt mig urdum.
men det är klart man drog sig undan för att delta i diskussioner om kvanttjofräser unt
so weiter. hahaha..

innan jag hoppade på bussen hem igår drog jag å fröken kask förbi redline studio och
drog varsin ansiktsskrot.. hon en septum och jag en dermal [sorry mum and dad, i
just never seem to grow out of it]
bilden är tagen nästan millisekunden efter det var
gjort [var ju tvungen å mmsa mamborambo ni vet] därav rodnanden. så. nu vet ni. puss.


Kommentarer
Postat av: wifey

fy fan vad du ar modig och vacker!!!saknar dig saaaa xxxxxxxxxx

2011-10-31 @ 14:53:15
Postat av: ann vicious

ååh fina du! <3 dermalen var dock kanske painfree.. nästan så man blev besviken.. men det är klart jag körde ju bara en, på ett ställe med tacksam hud.. finns ju dom som drar dit ett helt gäng på en gång.. då kanske det känns lite mer. MISS YOU TOO! borde onekligen försöka styra skype nån himla/dag/eftermiddag/kväll.. nåått!

2011-10-31 @ 19:41:28
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: ann vicious

dermalen var dock ganska* painfree ska det stå ju! (inte kanske)hihiii.

2011-10-31 @ 19:46:17
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0