jidder blandat med bildööör

1. gick ju till [fail]frippan igår. blev helt ok framifrån. men istället för uppklippt bak å längre
framtill fick jag en hemsk page med en nacke wich looks like sheit. lite depp eller. så
köpte hårprdoukter på mr mastercard som tröst. om dryga tre månader har väl skiten
växt till sig å jag ska gå till ngn som klipper som man ber dom göra! WÄÄÄÄH! :(





2. när jag lipat klart om mitt hår drog jag till kimsans och camillas examensfest. göör trewligt!
så jäkla grymma be-rudar! mitt lag - BSB - vann frågetävlingen. BRA JOBBAT LAGET! dock fick
vi bara bronsplats på musikquizet. damnit. hann dock inte stanna så mkt längre. TPE skulle ju
spela i stadsparköön kl 22. DETTA FICK EJ MISSAS! 2006 var sist jag såg dom. som förband
till streetdogs i mamloe .JÄVLARIHAVET vilken kväll det var. å jävlar i havet att kvällen igår
också blev myche lyckad. langar möörk bild på två rödisar å en vitblond be-rud. TPE på håll.
å så snottar jag bilden på mej å tees - dansgolsvkungarna! dansade mej svettig igår.
aslänge sen sist. j ä v e l v ä r t .







3. imorses handlade min mamborambo rosor och jordgubbar till mig. tusan så fint.
å ja just henkelito är ju på be-sök å. han hade köpt asballa 'röda äpplen' från fuji.
jag försökte fint [å gång på gång] tala om att nej det där var inga röda äpplen dom
köpt utan vanliga plommon. men tror ni ngn av grabbarna lyssnade?! givet nej. MEN HAH!
när dom åt dom sen..  då kunde de icke förneka. det var inte alls ngra aspeciala röda
äpplen för fuji.. det vara bara på tok för omogna plommon från typ whateva country.
lärdom - annie knows be-äst! GÖTTDÄ! 





4. nu ska jag duscha å sminki å laga pastasallad å sånt. lowbrow goes demented ikväll.
ASPEPP på att glo GATANS LAG! aaaaaaaaaaaaaa. vi bli typ tretton tokar som drar
ut ihopa. vääääärt. hoppas ni mää får sweetass kväll. LOVE /ke-lad be-rud!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha dom tog ju feeeeel! Det finns nämligen Fujiäpplen och dom är jättegoda men ser inte ut som plommon...skylten kanske satt lite dåligt? haha gud va roligt.

2011-05-28 @ 16:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0