en del plockar sin från insekter som dött

när älskling kom hem efter vikket idag letade han upp min kalender på ungefär fem minuter!
alltid lika fantastiskt hur det gång på gång [be]visar sig här hemma,
att jag är assämst på att leta medan maattis å sin sida är i världsklass.

vi kompletterar varandra så in i bomben på ungefär tusen punkter, 
varav ovanstående får exemplifiera fenomenet: jag slarvar bort - han letar upp. nöjdtjääj.

inte nog med att han hitta min kalender, han gav mig en fin present å. 
en svart thåströmtischa med röttvit tryck. schnäägaste thåströmtischsan jag ngnsin sett.



en personlig gåva. då jag totally and utterfly sen högstadiedagar totalhyllar thåström!
finns fan få som knåpar ihop orden så bra, som herr thåström.
å då jag dessutom, förutom linnéa, ungefär nästan aldrig träffat ngn som låter mig tycka så.

avslutningsvis: en av mngamnga favoritlåtar, speciellt pga texten är helt klart: ingen neråtsång.
asscosiationerna är ungefär tusen. nostalgiska. förstörande förgörande.
men mest av allt - s t ä r k a n d e .

Kommentarer
Postat av: Älvan

mötte honom imorse när jag kom hem från jobbet medan han var på väg till hans jobb:):)

2011-03-04 @ 01:25:58
URL: http://aelvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det känns som att du kommer gilla min überstora plansch på Thåström som hänger på väggen vår :D

2011-03-04 @ 11:39:35
Postat av: Lina

FinisAnnie, kaffe låter som en toppenplan vilken dag som helst! Jag måste ju komma och se nya lägenheten juu!! Kanske kan gå förbi efter jobbet nån dag, slutar ju 15,30?? Även, hur ser planerna ut för helgen och sådär? Jag håller på och lökar ihjäl mig och har inte varit ute på år och dar men tompa och jag ska göra stan en sväng imorn iaf... <3

2011-03-04 @ 15:46:56
URL: http://ohlina.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: Åh tack =)

2011-03-06 @ 18:45:23
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0