mixed up down south

haft kanonvärda dagar down south. mkt familjemys. miss på farmor och
nattta&annie tid dock. aldrig hinner jag med riktigt allt.

å alltid att man åker hem med en viss tyngd i hjärtat. en gnagande känsla av rotlöshet.
hade gett min vänstra hand för att få bo ett kvarter [eller två] från familjen.
men hade gett min högra hand för att slippa bo just i den staden. ungefär.
pennybridge är kärlek. men en kärlek utan märkbart avtryck. intryck.

jag önskar att jag varit mer öppen. att jag vårdat relationer mer.
att jag helt enkelt haft förmågan att skaffa och behålla vänner. att jag vågat släppa in dom.

imorgon är en ny dag..

hepp.
nu blire fransk zombiesplatter med mamborambo. wöpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0