blackie back in ze days

ok, det tog hela jävla dagen. och det blev ingen gymträning.
istället brio gräddkola och menlösa men beroendeframkallande fäjsbook spel,  
MEEEEEEN.. jag anser mig prick just nu vara klar med min hemtentakomplettering.
genusteori och marxism - boya in yer face! I'M DONE!

för att avsluta dagens inlägg väljer jag att citera ngt jag just läst,som jag tkt var
smart kort och koncist, som sammanfattar de invändningar som finnes mot en alltför
kvinno- och feministiskinriktad genusteoretisk tradition, men som nu, taget från sin
kontext kan verka inte fullt så ball, rentav dumt. likväl. here it goes:
g e n d e r   i s   p r e s e n t   e v e n   w h e n   w o m e n   i s   n o t /ava baron

jepp.

ps. imorgon drar jag och mamborambo till punget. över fem fuckin tröktimmar på
tåg ahead. blööh. men hittade billiga sista minuten biljetter så är rätt nöjd ändå. PUSS

pps. hittade inte bilden jag sökte. så det fick bli en tre år gammal på en långhårta och
svarthårig sir talk-a-lot. ojoj. h e j  f r ä s c h [men sur?!]. nu mest hej inte fräsch.
aja - en dusch kan göra underverk. har jag hört. kanske ska testa det. hårtvätt å. 

.

molofosso. hejpejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0