tränarn repoterar

wöööpa. hasade tusan arslet till gymmet fem ggr denna veckan. yeeaaaj.

måndag: spinning.
tisdag: pillade navelludd.
onsdag: xrosstrainer, styrka, promenix på löpbandet & trappmaskin.
torsdag: spinning.
fredag: 50 + 70 min promenader.
lördag: xrosstrainer & styrka
söndag: genomgång av nya gympassen + vibbplattan.
körde xrosstrainer, trappmaskin & vibb efter det sen.

dessutom vägt och räknat kcal hela veckan. gått riktigt bra.
kanske att man ställer sig på vågen imorgon. kanske inte.
kanske att man drar fram måttbanden. kanske inte.

händer ju inte direkt dödsmkt på en vecka. å just nu är jag peppad ändå.
det liksom känns bra. känns bättre. sen kan siffrorna få säga vad dom vill.
just nu nöjer jag mig bra med känslan av förbättring. miiiip!

även.. delade upp kroppen på två styrkepass idag. öka fokuset litta. braooow.
lagt in två övningar med fria vikter å.

pass ett, ben: benspark, benpress, baksida lår, rumpa, benböj för rumpa,
in/utsida lår, vadpress och 3 x mage.

pass två, armar och rygg:
sittande rodd, lats drag, ryggres, utsida axlar med fria vikter,
bröstpress, biceps med fria vikter, triceps, 'sidmage' och 3 x mage.

så min plan är tänkt som så.. två dagar gym med avslutande cardio och fettförbränning
på trappmaskin, xrosstrainer och/eller löpband. sen två dagar spinning med avslutande
vibbträning, helkroppsprogram. försöka morgonpromenixa.

mål för nästa vecka:

- arsla mig upp minst två ggr på morgonkvisten
- två styrkepass
- två spinningpass

hejaheja. fight goes on. blod svett och dårar - i'm lovin' it!

Kommentarer
Postat av: lotta

Heja, heja!!!

2011-03-07 @ 11:16:31
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men jävel va duktig du är dåå! du har inte lust att langa lite självdisciplin kanske?

2011-03-07 @ 17:13:58
URL: http://needtogetsome.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir imponerad av folk som kan träna så mycket och ha motivationen kvar. :) Skulle aldrig klara av det jag. Hehe.

2011-03-08 @ 22:43:02
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0