the fight goes on

glömt träningsöversikten för förra veckan ju. lr ja resumén.
blev bara tre tillfällen totalt. aja fight goes on. 

tisdag: 15min trappmaskin. 60 min afro. [gruppgympa] thea var med :)
onsdag: pre xross 10 min. 50 min gym. 
lördag: pre xross 10 min. 50 min gym. 25 min rask promenadtakt på löpbandet.
[inkl. dom dära himla tre minuterna löpning. hahahah. babysteps. babysteps.]

skulle ju dratt spinningen på söndagen. men tog ju fel på tiden en timma. heja.
aja. även.. i måndags ställde jag mej på vågen.. kul å se om tre veckors träning
gjort ngn skillnad. jahadaaaa. 1,5kg UPP i vikt. darnit. fel håll ju.
men jag skyller på att det är muskler.. mohahahahah..

dock så skaffade jag ju hushållsvåg i söndags å började räkna kalorier i måndags.
[anna tipsade mig om gratis medlemsskap på matdagboken.se]
plus att jag köpte en pedometer idag. stegräknare.
[med inbyggt överfallsalarm, lika så bra när man bor i örebronx-rapetown].
morgonpromenixer comin up.

motiverade med att mäta, väga och räkna för mig vetni.
för att sedan kunna jämföra. sträva efter att förbättra. se resultat. å få lite halvt dille.
att vara noga och kanske lite överdriven är min grej just nu. jag är inne i en fas.
en gå-ner-i-vikt och shape-myself-up-fas. och jag är grymt motiverad. peppad.
s å   j a g   k ö ö r   b a r a   k ö ö ö r . inte för hårt. men tillräckligt hårt.
i want this to be a life lasting change.


/när lillebror testar byxor fördriver storasyster tiden med att ta egobilder. heja.

ps. jag saknar min storasyster ikväll, maaaassaaaaa. kooooom hiiiit!

Kommentarer
Postat av: Lisa

You go girl! Och det är inte konstigt att du gått upp, man gör lätt det först, sen börjar det rasa efter ett tag. Du har helt rätt i att det är muskler. Ett tips är att inte väga dig så mycket i början, mät dig med ett måttband, där kommer du se resultat for!

2011-03-03 @ 06:28:44
Postat av: ann vicious

tack för peppet lisa! måttband ska det få bli dåra :)

2011-03-03 @ 10:21:05
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0