sökes - inspiration

ätit dåligt idag och som följd har träningen har gått segt. energi hallo vad var du?
samband - jes sir. men orka laga mat. kan inte ngn komma hit å laga servera och diska.
eller bara ge mig lite inspiration. wifey du borde komma hit! wifey är min kulinariska guru.
så fort man styrt mat ihop med henne får man tusen idéer och mat blir liksom kul igen.

just nu blir det mest yoggi, kvarg, müsli, flingor och ägg i alla tänkbara former. KUL.
ibland slår jag på stort och drar en avocado. och är jag riktigt fiffig kanske jag styr en ostmacka.
woohooo! NEJ.

ge mig tips och inspiration. veggiemat. snabbt lätt gott nyttigt. pretty plsplspls.

ps. synd att inte godis kan fungera som substitut. ungefär aslätt att trycka i sig iaf.
särskilt lakritspengar och mööörk choklad! omnomnom..

Kommentarer
Postat av: wifey

ja e mest inspirerad till att laga mat när jag får laga mat till dig hihi. damn i miss you wifey.

2011-03-17 @ 00:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0