scrambled mofocka

matlagningslust innan idag. fan va värt. scrambled tofu - wifeystyle. försök till att iaf.


chop tomatoes, carrots och onions. stek minilite tillsätt sedan vatten och valfria kryddor.
jag hade chili, caynenne, paprika, örtsalt och svartpeppar. när det börjar bli litta gojjsigt
tärna i tofun. tillsätt lite mer vatten och en halv grönsaksbuljongtärning. jag hivade i 
torkad oregano och fryst basilika när jag ändå var i farten. koka tills allt vatten dunstat.
smaka av tofun.. känns den färdig enligt eget tycke?!.. kör bara kör. maten är färdig! MUMMA!
å ja just det ja.. i broke the veganspell å hivade i ett gäng keso innan servering å..
busfrö annie. 

nää nu ska jag duscha av mig dagens svettiga åttiotalsgympa-pass. sedan hit the sack. 
trött tröttare tröttast idag.. wääääh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0