fuck grädde, let's go morotskaka

tjääjfika deluxe med jullan och storgravida lisa idag. satt på java och snackade
så mkt strunt att vi nästan växte fast. allt från 'när befruktas hönans ägg egentligen' 
till 'fan va per moberg är het'. hahahah. total love.


bilder: 1. lisa och jag, på  lisas möhippe-part-hey som ladyjay anordnade. drygt ett år sen.
swoosch vad tiden går. 2. bilden under är på  världens bästa lady jay. världens bästa
lady jay med ett uns av hippie för att vara exakt ^^ [jag tog mig friheten att rippa
hennes fäjjanprofilbild, puss] även fick jag låna två par byxor av jay. är ju fortfarande
för tjockis för alla mina gamla par och börjar bli lagom lack på att dra rundor i mjukiskjol
och strumpbyxor så for jag ska visa mig ute. räddaren i nöden - check. 
[jay är lång. det är inte jag. byxlånet bestod av baggypants. därför passade dom mig å.]





avslutningsvis vill jag skicka all världens kramar till jennie och linnéa som är fast i ett sönder-
regnat thailand. tänkt på er så mkt dom senaste dagarna. örebros vårsol skickar jag er väg.
å hoppas så att ni kan ta er hem snart! fingers xrossed. all my löve.


Kommentarer
Postat av: Alexi

Det är skönt att snacka massa onädigt med vännerna. Kan behövas ibland ;)

2011-03-31 @ 07:32:52
URL: http://alexistraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0