a certain romance

mamborambo kramade bort allt det där som skavde igår kväll sen. finaste. bästaste.
ibland får jag nypa mig hårt i armen för att förstå att du faktiskt är på riktigt..


vaknade pigg och pepp imorse. men velade på morgonprommisen.
men som brev på posten efter veligt twitterinlägg skicka lotta och anna
peppningar. å jävlar i havet - jag gav mig ut. sprang dessutom ngra minuter,
så förbättrade min tid från i måndags med ett gäng minuter som följd :) tiihiii.
tack tjäääjjor för peppet! you rock.

i måndags:

i morse:


dock misstänker jag att ngn slags förkylningstjofrääs håller att smyga sig på.
rosslig i halsen å liksom lite tung andning. DAMNIT!
ska dock gymma idag ändå, om jag ej mår sämre närmsta timmarna.
förhoppningsvis blir det core pilates kl 17 åtföljt av överkropp styrka 45 min.
eller så blire bara överkropp styrka kl 19, för att slå följis med lindabästaste till spinningen.
man får se.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maattis

Jag är tyvärr inte tjejkompisen som går att säga allt till, men jag är pojkvännen som alltid finns där för dig när det inte alltid är som man vill! Maattis <3 Annie :*

2011-03-16 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0