no cruel cosmetics

läste på steady as she goes blogg att EU tydligen försöker skjuta upp förbudet mot djurtestat
smink. MADNESS! aldrig ngnsin tycker jag det är rätt att djur ska lida för människans vinnings
skull. allra minst när det gäller så löjliga produkter som smink. blir ungefär tokförbannad bara
jag skriver det här! för att visa mitt missnöje valde jag att signa ECEAE [the european coalition
to end animal experiments] petition 'no cruel cosmetics' gör det du å - å gör det här!




min engelska är långt ifrån den bästa, men kommentaren jag lämnade på sidan blev:
we      can     never     justify    animal     abuse     on    cosmetics    products
we      humans     use    to     beautify    ourselves.    never    never     ever.


Kommentarer
Postat av: mitsukai

// Tack så jättemycket =)

2011-07-19 @ 00:18:23
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0