another day at the circus

jag vill byta fripp. gå tillbaks till korta ena sida, långt den andra. hårfärgsbyte hade
vart fint med. hörde jag blått? ack du gjorde. men inget lär hända än på ett bra tag.
moneymoneymoney.

även.. punget.. staden där folk glor ögonen ur sig. spyr lite. ungefär. är alla medelålders
så pass inskränkta i sin tillvaro att de rentav beter sig ohyfsat? jag har inte färgat mitt hår
rött för att ni ska titta och peka med hela handen. jag har färgat det rött för att jag gillar det.
dessutom, jag är ingen vandrande freakshow, believe it or not, so pls stop acting lika i am.

punget - byhålan man kan leva utan. längtar tillbaks till bronx och anonymiteten.
tror bestämt jag ska ta min far bror syster systerdotter farmor faster och natta å
flytta med dom hem sen i augusti. drar med mig maattis familj å. happy days!



urschäkta gnällinlägget, men ibland rinner bägarn över. sköt ert så sköter jag mitt. MOFOS!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tycker du e sjukt snygg i din frill!

2011-07-14 @ 09:09:36
URL: http://fins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0