orchid farm å sånt

påväg hem från mr island idag droppa vi förbi phuket orchid farm. morsan blev extas.
bror och far å sin sida, fick panik i blicken! lyckligtvis spottade dom en välfylld ölkyl å
lugnet la sig, över familjen jonasson relativt snabbt igen. själv strosa jag plikttroget
runt å fotade än hit än dit. jag är ju tjääj så jag gillar ju blommor å sånt [?!?!]
efter att ha fotat slut mobilbatteriet joinade jag den manliga skaran av familjen å
inväntande våran orkidéetokige mor.

knäppte som sagt lite bilder å. morsan var dock inte med å posa. skälet till detta kan tolkas
vara två. dels det att hon sprang rundor bland blomsterlängorna, å dels att hon  inte hade
krängt bärs. hahahha.



puss på er. mest till maattis. självfligt!

ps. även.. förstoring på 'verboten' skylten man skymtar på en av bilderna ovan. literoligt.
ge fan i å klämma på tudor om du glider på ordchid farm. fattar väl vem som. liksom.




pps. avslutar med bild på den tavelskrift som återfanns vid inträdet till orchid farms.
knappt bitter?!




Kommentarer
Postat av: lotta

Haha, underbara skyltar :)

Jag är inte ett dugg avis på dig, btw. Inte ett dugg.



Och det är inte bittert.

Inte ett dugg.

;P

2011-01-06 @ 16:14:30
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0