fredag - bildbevis

jag är käss på att uppdatera nuförtin. är ju inte direkt så att man har massa ensamtid över,
att blogga bort vettni. vilket är lätt mest positivt. men här ska ni få lite bilder från i fredags iaf.
jeppepp. å hejejj.



jag tänkte - blondera håret är kul. å så fick dää bli. resultatet blev - breathtaking.
[in a baaaad way]



nää vetni vad.. jag skulle ju bleka håret för jag skulle färga om det röda. har slut på min
superduper "bleka färga samtidigt"-produkt å är lagom asless på att använda schwarzkopf
"intense red" som blir ungefär rostbrun. så i did it the ol' fashion way. först bleka.
sen tona med directions. wooopa. indeed blev håret rött. lysrörsrött. neonrött.
med en ton av rosa. [kanske att man råka bleka det lite för mkt alltså] svårt att fånga det
på bild. menmen. en sak som dock fångades på bild var finaste mallis <3 allra lättast att
fånga på bild i fredags var dock sofia. secondplace - maattis. bildbevis följer nedan:



[u just gotta love it] [å ja bilderna är dimmiga. why? kvällen var dimmig ^^]

nu ska jag sova. pusshej.

ps. imorgon börjar historia c. med andra ord - om cirka fem veckor drar c-uppsatsarbetet
igång på minst halvblodigaste allvar - mixed emotions indeed.

Kommentarer
Postat av: Lina

Wäääh, snyggaste håret dåååå!!!

+ att jag inte har ditt nummer eftersom min lur dog och jag visst inte sparat nåt på simkortet, dumma mej!

+ 2 att vi borde styra nåt nån dag om inte allt för länge iaf ju

2011-01-17 @ 19:14:24
URL: http://ohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0