gimmie the sweet and lowdown

morgonen stavas hard times and nursey rhymes.. rysligt bra!
i övrigt filar jag på det sista inför examinationsuppgiften i kursen barndomshistoria.
deadline kl 10. sen tror jag att jag ska strutta förbi solariet, mohahah.
[nej jag har inte alls varit i thailand i två veckor nyss å inte ens blivit nämntvärt brun] JO!
sen ska jag luncha med bästemallan å föhoppningsvis springa ngn runda på stan.
vill ha, behöver ha nya byxor. svarta. i kinda outgrew mi old once. [damnphetto]

ska ta tag i fysisk aktivitet och litta kostomläggning..
[då det bör bli billigare än att hela tiden springa å köpa större kläder, hahah.. meeeen..
rome wasn't built in a day å tills dess behöver jag ett par nya byxor! sådääså.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0