you say wednes i say day

en bloggar man dit en bloggar man hit. en bloggar man inget alls.

onsdag idag. sitter i köket och porrsurfar [läs internet-fönstershoppar]
med kaffet i högsta hugg. älskling sover och jag skall strax pysa till uni.
heldag. semi x 2 å utdelning av hemtenta. härligt. NOT. ellööör?
gymmet med hjärt sen i eftermiddag. å kvällen stavas pusselmys.

i övrigt:
- saknar mallis. dumma sthlm att inte ligga i bronx. lr prick tvärsemot.
- thea, systerdotra mi,  kmr nästa vecka, å stnnar en vecka.. längtaaaaaar!
- natta är min biggest idol atm. inte bara för springandet utan mest för att hon
står ut med mej. ofta är jag lätt sämst på att visa att jag tycker tänker och saknar.
thanx for putting up with me!



/tandborsta och sen halvspringa till bussen hej

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha sööttsiiiiiis! jag saknar dig meeed! tomt som fan här utan dig!!

2011-02-09 @ 19:12:46
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0