same old same old

söndagar - back to black. varför blir det alltid så?

Kommentarer
Postat av: wifey

för att söndagar är skit. önskar jag hade dig här hos mig för lite 10 orsaker att hata dig och popcorn gjord i din popmaskin.å cig på en grönrosa balkong.. buhu..

2011-02-13 @ 13:44:04
Postat av: ann vicious

ooooooh.. läääääääääääääääääätt väääärt!

ah jag måste sätta mig ner en dag å skriva brev tillbaks.. hur lär man sig ta tiden att göra saker man faktsikt vill.. istället förgås man i ett virrvarr av måsten och meningslöst vardagsdribbleri.

du fattas mig wifey! samtidigt hoppas jag innerligt att du hittar det du saknar där bort i löndon. so wish i could be there with you though.

2011-02-15 @ 10:07:44
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0