rosa parks sa aldrig att det skulle vara lätt

dagens i-landsproblem.

mamborambo har ont i huvudet så när jag lyssnar på min gangstahbloodrap i hörlurar idag.
men jag töjer öronen just nu.. så jag får jäääätteont i öronsnibbarna av hörlurarna. meeeh.
förslag på lösning. använd öronsnäckor. men näääh. så kul ska vi inte ha det.

dagsplanering:
  • köpa köksvåg
  • söka jobb/sommarjobb
  • spinning + balance
  • pussla och pussas
/such a busy gal - not! HAH



gammal bild på trött sir talk-a-lot. för så känner jag mej idag. tröööött. tlööööt. skalman.

Kommentarer
Postat av: Mallan

hahahaha tlöööött. skalman. hahah

2011-02-27 @ 21:05:44
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0