LO SAP TCO SACO

orka att jag ligger efter med läsningen. och BHY's texter om arbetarrörelsen
och den hegemoniska maktens förändring gör ju inte saken ett dugg roligare.

menmen bara att kämpa på. fick in gårdagens uppgift, dock först runt midnatt.
dagens uppgift är till en sjättedel författad och likaledes till en sjättedel författad.
hmmpprrrfff..

föreläsning plus seminairum kl tio till femton. sen hem, byta om, träna.
dusch på det. sen bort å förödelsedagsfika med finaste tees. efter det 
är det tydligen sälrunda [läs p.u.brunda] nykter för min del. men ändå. 
när ska jag hinna författa denna uppgiften? imorgon. helt enkelt. 

aja dags å packa lunchlåda å sånt dära. LOVE.


/ bild på klad och be-rusad tjääj från i lördags. hääj.

Kommentarer
Postat av: AnnaKask

Darn, fint linne - give!

2011-02-02 @ 21:54:51
Postat av: ann vicious

det är egnetligen baksidan av en tischa jag inhandlat å sytt om.. prick aslätt. ska visa dig prick var du kan inmundiga en likadan eller liknande next time yer in town :*

2011-02-03 @ 00:34:19
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0