jag är inte övertrött.

  • CCW inlämningsuppgift - DONE.
  • BHY inlämninguppgift - DONE.
  • kvar att göra - en del läsning.
men är redo och klar inför morgondagens seminairum. 
tänker vara minst lika aktiv som på dagens. pratatjötatjatamala.

allt lättar nu. lugnet sveper in. ni vet det dära lugnet efter stormen.
för jag har minsann inte varit så lätt att ha att göra med idag.

ungefär mest kommit hem - varit tjurövertrött. passerat trösklen
pussat snabbt i förbifarten på sambo och sedan tokdäckat i sängen.

sovit fram tills det att det var dags att bege sig mot tees förödelsedagsfika.
försökt hålla humöret uppe efter bästa förmåga - lyckats med godkänt förbehåll - minst?!

men snäst lite åt en väns dryga kommentarer. en vän som allt som oftast drygar..
för att retas.. och allt som oftast låter jag denne hållas.. men idag styrde mitt stress
och  trötthetshumör och jag kunde inte riktigt hålla igen utan - snäste tillbaks.. 
till mitt försvar tänker jag avrunda med att säga - som man bäddar får man ligga.

rolig ankedot här.. om man twistar talesättet å låter det bli:
den som bäddar får man ligga med. vilket betyder att jag således turligt nog
få ligga med maattissambomamborambo.. då det på gustavsgatan fungerar som så
att den som sist kliver ur sängen får bädda.. i elva fall av tio är detmaattis som sist
stiger ur, å således även bäddar husets säng..
vilken ur detta perspektiv visar sig vara en himla tur för mig. 
jag menar - tänk er själva . hur kul hade det varit att ligga med sig själv?

/nej jag är inte övertrött. du är. det jag svamla om var roligt. nej. hej. pusså.
[dää bääällade uwwr?!?!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0