intressepil i rump-haaaan

öh moped, glömt resumera förra veckans träning. blev rätt lame. 
skyller allt på hemtentan. moahhaah. bad excuse. JEPP.

mån 14/2:
pumpade allehanda guns på gymmet dryga timman. 10 min post xross*. 20 min pre xross.
lör 19/2:
pumpade allehada guns på gymmet dryga timman. 10 min post xross. 20 min pre xross.
sön 20/2: den tänkta spinningen vars inställd.
så körde 30 min xrosstrainer. 10 min trappmaskin. rygg & mage. istället.

* crosstrainer.

brukar köra uppvärmning 10 min xrosstrainer. sen gymma. 
sen 20 min xross igen. hårdare tempo. svett & flås hej.
ökat på vikterna på gymmet. ungefär 5-10kg på varje övning,
förutom ryggres, bröst och axlar. skärpning där.
fått litta bättre flås å. jeppepp. kämpakämpa.
en dag ska jag våga mig på det där himla löpbandet. idag kankse?!
den som lever får se - drar på gym nu iaf. hejhopp.

[kul att läsa va?! moahahahahhahahaahah..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0