i'm done - for now

morrnmorrn! sitter som bäst och dricker kallt kaffes å funderar på om det inte är högtid
att sminka på sig ett ansikte och dra till uni! joråmensåatteh. handledning om dryga två timmar.
wööp wööp. i övrigt.. mitt meckande högeröra är numera 'färdigtöjt'. iaf i den bemärkelse att jag 
slipper den gigantiska töjspiralen och att där istället nu sitter en lätt och smidig silikontunnel - LÖVE!

förstår ni hur meck det har varit att sova med spiralmonsterna eller. särskilt när öronen 
varit lite ömma. som stora stenar i kudden har det känts, ungefär. men ja jag vet.. det
är sant som dom säger.. ska man vara fin - får man lida pin! å ja jag vet att ni är mnga 
därute som haft prick samma trubbelbubbel. 20 mm är inte tokstort - absolut inte. 
men töjningsmyckena är ta mej tusan otympliga. miiip.


dagens i-landsproblem - mina silikontunnalr är för breda. men en  dag när jag känner att
jag har råd å lust, då  ska jag införskaffa nya, smalare. hujjedamej så fint det ska bli då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0