tjugo minuter över tre

hujedamej. idag är jag be-akis. men det får det vara värt. igår var helt ok.
med en helt ok tysta mari spelning. hade nog ngt höga förväntningar. men ändå..
gewd nite. synd på att dom inte spela junkie/kärlek. that song blows me away. lyrics.

"du vet dom där nätterna när vi aldrig sov, 
dom e lite ensammare när man inte e två"


idag vet jag inte alls vad som händer. borde plugga. inte ägnat mig åt studier på över
en vecka. skämmas. jepp.  vad ska ni göra? puss så länge.



Kommentarer
Postat av: Lina

Wäääh :/ jag satt hemma och skulle skriva fallstudie som borde varit inlämnad i torsdags istället... men inte skrev jag mer för de så nu sitter jag idag också. men om jag blir klar tänker jag fira med att bli riktigt aspackad, sådäääsåååå. man behöver nån slags motivation liksom... :P

2011-04-30 @ 13:15:35
URL: http://ohlina.blogg.se/
Postat av: AnnaKask

Jag ska minsann bege mig ner till skolan och skriva exjobbsrapport - man tänker att det går att göra det hemma, men det finns annat som stör. Som en solig balkong, en orastad hund, en odiskad disk etc. Fuck studentliv :P



Så poängen på gårdagens utekväll? :)

2011-04-30 @ 13:56:25
Postat av: ann vicious

@anna: poängen på kvällen som helhelt blir lätt fyra av fem toasters.. spelningen i sig får en svag trea.. lyckades du ta dej ner till skolan? :*

2011-04-30 @ 16:27:08
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: AnnaKask

Jodå, det gjorde jag minsann, så iaf tre timmars aktivt skrivande på rapporten, inte mycket, men alltid något. Fick du något pluggande gjort?

Tänkte på att vi får planera in en lekträff snart? Så jag får skämma bort er med husrum och hemlagad mat <3

2011-04-30 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0