detta fält måste fortfarande [och för alltid] fylllas i

liptrött å allmänt ej-peppad-alls på dagens spinningpass. tungt å jävligt redan på uppvärmningen.
spaghettiben och yrsel. helt enkelt inte min dag idag. skulle kört en timma HLM [höft lår mage]
å men glöm det. drog hem istället och käkade en macka med allt du ngnsin kan tänka dig på.
vägde ungefär tjugosjutyyysen ton. MUMS! sen varm dusch. n now i'm feelin better. tired though.
so just gonna finish of my reading n then off to bed. [varför skriver jag på engelska?]
för att jag är trött å inställt på ngt himla engelsk-mode. skyller på dagens uppsatslitteratur. JEPP.

även.. töjt klart ena örat. det andra har krånglat littat. men om ngn dag så :)
ser rätt snetung ut just nu i mina öron. but hey i don't give a fuck. n niether do you. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0