global a go-go

promenixat röstat tvättat handlat - check. next up - plugga. bläääää.
aja. bara att bita i hop. för sen ikväll blire valvaka hos bader.
[känns som stämningen kommer ebba ut i en likvaka dock..]
rödgrönt skare ju va.
men majoriteten verkar ju dock inte förstå det.
menmendensomleverfårse..

även - mer bilder från i fredags - check!
haft så sjukligt värd helg hitills. å mallan sen då.. bästa tjejen!
det som fattats har varit bästis.. but glory days will come.. fyyfaaanvafiiiint!



Kommentarer
Postat av: Jamie

Tack så mycket. Jag älskar min lägenhet den är helt underbar. Men så renoverade min pappa hela skiten innan jag flyttade in och jag fick bestämma allt själv. Så det är ju "min" lägenhet. Jag kommer lipa ihjäl mig den dagen jag tvingas flytta.

2010-09-19 @ 17:48:56
URL: http://maryrotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0