woody allen - annie hall

på vägen hem från arkivet stannade jag förbi överskottsbolaget.  köpte havregryn, kanel
och en sån där deo som bästis har. tänk vad glad han ska bli nu nästa gång vi ses..
han kommer liksom få ha sin deo ifred.. för jag har skaffat en egen.. en prick likadan.

skulle styrt mer med uppsatsen nu ikväll. men valde att kolla på woody allens film - annie hall.
jag gillade den. kollade på den mest för att se om jag kunde förstå mej på oskar
linnros låt bättre, med samma namn.. å ja.. det får jag nog säga att jag gör..
just like solving a xrossword puzzle
..  i like it.

dessutom. att cykla hem i regnet å blåsten idag. med mascara rinnande nästintill ner för halsen..
kändes ändå rätt mysigt.. hemma blev det mjukis för hela slanten.. ljusmys och kvällsmat..
stora koppar tranbärste.. popcorn och film.. mysonsdag i slutändan. älskört!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nikolaiella

Sehr schon, gut gemacht

2011-03-03 @ 10:13:01
URL: http://nikolaiella.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0