småfixarn

lite mer pepp än innan. mest för att jag har uträttat småfix som legat och gnagt mig i hälarna.
  • skrivit och postat brev [tog mig bara dryga månaden att styra]
  • skickat efterfrågad info till fiiiiiiaaaa
  • fixat klart protokollet från örebrews första styrelsemöte
  • blivit skolad i konsten att styra upp fotoalbum på örebrewsidan [L1 equals true pedagog]
  • sprungit förbi skolan och lämnat böcker och printat ut
    tysen papper inför opponeringen på onsdag
joråmensåatte. plus att jag har pratat skit med bästis å. på ungefär skitbra humör efter vi la på.
duuuuuuuuuuu       äääääääääääär      bäääääääääääääääääst!

har även bestämt salladslunchdate på java med finaste mallis imorgon. lite fint ellör.

nu ska jag dock sova. hemsidealbumsfixet tog ju ungefär år å dar. å då ha jag bara
lyckats styraupp två av ungefär sex album lr nå. plus att jag råka slarva bort ett. oouuups.
men har  backupkopia så jag löser det - men inte nu ikväll. för nu vill jag sova.

ps. maattis är bäst. ingen protest.

Kommentarer
Postat av: Maattis

Äää ursäkta mig, men det är ju du som är bäst!

2010-10-12 @ 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0