snällapostenkom

ska ner till arkivcentrum idag.. kolla källmaterial till min b-uppsats.
uppsatsen ska handla om fältbiologerna.. och hur dom, deffinerat som social rörelse
förändrat sin verksamhet över tid.. ska kolla vanliga mötesprotokoll, verksamhetsberättelser
och DÅMprotokoll (distrikts årsmöte) bland annat.. från sjuttiotalet och framåt.. jeppjepp.

även måååååste bestämma mig för vad jag vill läsa nästa termin.. sista ansökningsdag imorgon..
antingen läsa om c-uppsatsen i svenska, tillsammans med två strökurser för att fylla ut terminen..
lr forstätta med samma ämne som nu å läsa historia c.. oavsett hur jag väljer blire c-uppsats nästa
termin.. å det ungefär suuuger ju appung.. menmen woot to do.. jag kanske ändrar inställning..
å bara älskart! who knows!


aja. akriv centrum nästa nu då. bara sminkisminki å sånt tönt först.

ps. jag väntar på poooooost. kan den vara snäll å komma snart!


Kommentarer
Postat av: lotta

Haha, jag kan knappt vänta tills jag får skriva d-uppsatsen i vår :P

2010-10-15 @ 07:38:12
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0