smsskörd - smslöve

urschäääkta, men jag måste föreviga lite nu då va.. smsskörd - smslöve. han är ju så fin.




ann vicious kl 1253: du är fin och jag är bakisseg! :*
[sen skickade jag ett mms där jag var schleten och go å stolt visade
upp mitt senaste inköp.. en vitamin well - fokus. bästa bästis drickan].


maattis kl1352: hjärt! snygg äru! jag har köpt en spindelmannendräkt nu!!!
AWESOME. från åldrarna 9-11.. ska börja klä på mej den när jag kommer hem,
och kanske är färdig tills ikväll ;p saknar min bakfulla älskling <3

ann vicious kl 1355: hah - awesum. lär ju ska sitta som ett smäck! jag kräver
en bild sen :P hittat nå annat ball i vö dådå? hah går inte så bra med uppsatsen
idag, hittar en massa andra saker jag kan göra, typ städa bland sminket å så ;)


maattis kl 1358: jag lovar! bild är givet ;) haha gumman då. kanske behövs lite annat mellan
varven också så att det inte bara blir pluggpluggplugg. du är en bra brud och du fixar allt!
och innerst inne vet du faktsikt om det :)

ann vicious kl 1400: du kan vara ngt jag innerts inne faktsikt vet om <3

maattis kl 1402: du vet ju hur man smälter mitt hjärta! pure fucking love till dig :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0