sanningen visar sig vara krass

jag har jobbat på bra idag . i halvärlighetens namn. analyserat mer än mnga av
medlemstidningarna, utifrån vilken undersökningsdelen i min uppsats har sin källa.

men.. [alltid dessa jävla men] jag har åtta stycken tidningar to go.. å sen när väl det är
gjort.. om jag inte lyckats ge upp av tristess å enformighet på vägen.. så börjar ju egentligen
själva skrivandet av undersökningsdelen. det är då jag ska sammanställa mina resultat i,
vad jag har tänkt mig, ska bli snygga diagram. lättavlästa diagram. diagram som stöder min
tes. tesen om att fältbiologerna, sett ur ljuset av en social rörelse, faktsikt visst har ändrat
karaktär undre årens lopp. från att ha varit mer bokstvaligt fältbiologiska till att bli mer
miljöaktivistiska.  hujjedamej hulda vad ska jag ta mej till?! är det nu jag ska vara krass
å realtisk, å ge upp det faktum jag hade föreställt mig.. att jag innan dagen var över skulle
ha hunnit klart med min undersökningsdel.. ja.. sanningen är nog sådan.. S U X X!

har jag påpekat ngn gång vilken sämst student jag är? nää tänkte väl det! HAH


Kommentarer
Postat av: Maattis

Tjejen! Du är fan inte kass någonstans. Du gav dig fan på att göra klart att och då fixar du det. En gång lärde en vis kvinna mig en sak och det var att leva i nuet.. Motgångarna är många men dom skiter vi fan i! Veckan är inte slut och det är inte du häller. Nu se du till att krossa den här skiten!

Du är ju som sagt världens bästa. Du fixart :*

2010-10-28 @ 22:41:26
URL: http://hoboismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0