M&M's hahahah

gick på seminarium.. blev peppad. och gick därifrån,.. med lite självkänsla rentav.

egentligen spelar det ingen roll vad jag personligen tkr och tänker om allt just nu..
det är bara att härda ut.. är på min sjunde av totalt elva terminer..
har ju kommit över backkrönet.. tidsmässigt iaf..
sen att det är tre ggr c-uppsats och en b-uppsats kvar..
ja det faktumet kan vi ju försöka begrava for now..

ska städa upp här hemma nu. bästis kommer ju som sagt ikväll.
d a m n v a d j a g l ä n g t a r !

sen att både mens och munsår infann sig igår kan ju dra! hah - timing alltså.
jag blir tokig. bästa är att så fort mens och förkylning infinner sej samtidigt, kommer
mr munsår punktlig infinna sig också.. HAH det är fan för jävligt!
och LÄTT ett dagens i-landsproblem.
M&M's.. hahah

naughty n nicehelg blir väl helt enkelt 'bara' en nicehelg..
visst, sweet ändå att bara kunna vara på armlängds avstånd,..
men ändååå.. ahhhhhhhhhhh.. frustrationen.. man är ju inte mer än mäniska!
särskilt inte när man har en mr boyfräänd som är en hotass mofocka!



ärligt och härligt det blev nu då. aja, jag bjur't på't! ove och rut. ova n out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0