lupp hell yeah!

jag snattade en bild av nettan på fääjsbook, på supersnällasilverpuffe och twofaceann
från i fredags. [hoppas det var ok, lady?] mest bara för att jag tkt om den. jag tkr om
puffe mää såklart, lite iaf. miiiiiip. [LUPP equals väärt]

ofta skulle jag haka på till core'n och dansa halva röven av mej, men döm av min förvåning
när kön var lika lång som till telia butiken i jumby när iphone fyra släpptes.. [mao låång]
som tur väl sprang jag på finalotta ungefär samtidigt, å fick haka på henne till bryggan å
dricka billig bärs istället.. himla fint dä mää. drog en runda på publicumbordet innan jag
gav upp för kvällen å, bara för att få ha dansat åtminstone liiiiiite..

näähäää. suttit uppe för att stänga ner anmälan till GRISfesten på örebrews hemsida, vilket
nu är gjort. tretton stycken härliga örebreware blir det som ska anmälas tidigt imorgon bitti.

själv stannar jag hemma. mest bara för att det är den helgen jag förhoppningsvis flyttar..
och att jag cirka tjugodagar senare drar på tur till thailand plus att jag har biljett till
US BOMBS spelningen i götlaborg den tredje december.. lagom jävla skit fint dää mää..
fast i det perfektaste av världar hade jag ju på nå vis kunnat åka på GRISfesten mää,
men icke.. det får bli nästa år..  näähää sova nu då. PUSSåsånt.


[ja man dricker öl i sugrör om man inte vill sabba maken på läpparna - snaperoo.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0