kesofrallarn

idag har jag inte gjort mkt vettigt. mest legat i sängen å läst,
varvat med frekvent återkommande powernaps. madness.

sega höstförkylningar kan truly draaaaa. peppat med asmkt te och citrusfrukter idag.
lr nää nu ljög jag fan. men haft lite citronextrakt i min ena kopp te plus moffat en clementine.
[aaaaasliiiite?!] hahahaha

men bättre än inget, viiiiist?

aja. trots att jag var cepemongobongoseg så lyckades jag såklart knäppa två bilder.
vad göra när man ligger å väntar på att degen ska jäsa klart? [självklart måste de publiceras]
DAH! [fundering: varför lyckas piercing med att se fett sne ut?! fettonice]
note2self: annie skärp ditt skrivspråk. du är tjugofem. inte femton.



men sen ringde bästis. helt klart bättre tidsfördriv.
f i n a f i n a f i n a u n d e r b a r a b ä s t a f e n o m e n a l a m a a t t i i s !

å ja just. jag hade ju en deg som jäste.. för att jag fick en släng av 'idag-ska-jag-baka-bröd'
hah - vaaad hääänder? iaf. ungefär två timmar efter att jag fått min briljanta
'här-ska-det-bakas'-idé, [det skulle handlas å styras deg å jäsas deg å rullas bullar å jäsas
bullar å bakas bullar å sen skulle bullarna kallna litet - sen ready steady eaaaat!] kunde jag
inmundiga dom små spjuvrarna. kesofrallor. ngt brända. med en släng jästig eftersmak.
men överlag är jag nöjd. kanske finns en bullmorsa djupt inom mig ngnstans? höhö


ps.
myyyyyycket marmelad ska det va. annars kan det va. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0