i'm done - at least a bit

DONE n DONE! amaziiiiiiiiiiiing! [lr ja done med analys av alla tidningar iaf] YIPPIEEE!
nu ska jag prata skit med angeschka över telefon å inmundiga kvällens tredje kopp te.

sen kanske jag börjar skriva på själva undersökningstexten. man får se.
lite nöjd är jag.. trots allt.

langar upp lite muppbilder där jag var glad. för nu är jag både muppig och glad igen.
[tänk att det krävs så lite ibland] vaddå att mitt humör är värre än en bergochdalbana?
nu fattar jag iiiiiiiiiingenting. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. PUSSpåre.


Kommentarer
Postat av: Maattis

Bästa jävla muppen som finns! Annie åt folket.

2010-10-28 @ 23:33:40
URL: http://hoboismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0