apoteket here i come

idag ska jag dra till apoteket med delar av min thailandsreskassa. uppsåtet är enkom gott.
inget unnande. snarare lite av ett måste i dessa förkylningstider.
jag gissar på att det blir följande:
  • alindron [billiga versionen av alvdeon]
  • burana [billiga versionen av ipren]
  • c-vitaminbrus
  • kan jang
  • mitt val vegetarian
  • zyx
jag orkar inte sega runt längre. jag har en b-uppsats som inte skriver sig självt.
dessutom måste jag sitta på arkivet! där mitt källmaterial finns. där och endast där.
kan inte vara snorgul i huvudet då. utan det måste vara klart som korvspad - minst!

aja. slurp på kaffet då. vi draaar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja borde med storhandla på apoteket, typ på måndag när man e rik en dag. Men tills dess är jag vitlöken of doom!! + ja vill väl med bli bullmorsa för fyfan va göttans de såg ut!!



Fääzt lördag e ja kanske på om ekonomin tillåter (fast de gör den ju nästan jämt om de gäller fäääzt konstigt äre). Hade ju tänkt åka till Borlanche men inser mer och mer att jag inte kan vara djurplågare mot inte en katt utan två och kör istället måndag-tisdag borlänge å tandisbesök



:*

2010-10-19 @ 13:52:16
URL: http://ohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0