done n done for 2day

bokanalys - klar. lektion - klar. seminarieunderlag -klart. slutreviderad b-uppsats - klar.
slutsats - fint. så nu ska jag printa lite. sen drar jag hem å pussar lite på min man. fint dä mää.
muchos.

ps. idag kom världens bästa mallan hem! vääääääääääääääääääääärt.


pps. å i fredags kom lady juliet hem. också vääääääääääääääääääärt.


inte hunnit träffa ngn utav dem ännu. men på lördag. förhoppningsvis.
längtar lite halvt sönder. två av mina bästa damer befinner sig äntligen på svensk mark igen.
fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint.

Kommentarer
Postat av: Mallan

whiiiii,jävligt vääärt ska det bli att träffa dig! även om jag undrar vafan jag gör hemma i sverige igen?!

2010-11-22 @ 19:42:56
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0