ol' classmates <3

men huuuuur vääärt vare inte att träffa mina gamla klasskamratsnötter igår då?
jo hur jävel värt som helst! aaaaa. vi ska ses igen den artonde december. då blire
all nighter med för mkt sprit å sång hemma hos emmis å johannes. wii-hooo.


där är dom ju. minus lars. han var i gbg. men vi ringde å sjöng in 'vi savner deg' på
hans mobilsvar. väldigt fint gjort av oss. försökte oss till å med på stämsång. hahah


vi beställde shots. asdyra. åttiofyra pix. men eh. u have to live a little?! dessutom gillade
jag ölunderläggen.. ett gäng glada nunnor som förfriskar sig på öl..
kanskeråkatamedmejetthem?! ^^ tkr inte det gör ngt. dom var ju gjorda i papp, hah


säg hej till publiken - hej publiken. nähä. nu blire uppsats. sitter på bibbland fram till
kl tretton.. senhem packa käka å sånt. sen kl femton går tåget mot småuwland.
lämnar datorn hemma så blir nog som vanligt kässt med uppdateringar during the
weekend. jeppjepp nu vet ni det. pussåsånt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack finaste annieseeen!! <3



Hahah Prick när jag hade läst om din tjyvning av ölunderlägg skulle jag tömma min snodda askkopp och dendär grejen i mitten lossnade :O

Vad jag lärt mig: Det lönar sig inte att stjäla från ställen som har dålig kvalité!!!



Och yeezz november blir mest myyys och sånt :D Men vi borde styra iaf kaffet nån dag!! Sen när du kommer hem å så och ha världens bääästa dagar i juuumby nu :*

2010-11-06 @ 11:05:27
URL: http://ohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0