vecka arton so far

slängde ihop ett menlöst kollage för att visa min vecka i bilder so far..

bilden nedan visar alltså hur vi har haft årlig korridorsstädning av allmänn autrymmen,
även hur denna städningen blev godkänd samt vilket sopberg det växte fram utanför vår port
[å alla andra portar för den delen mää]

vi kan även se hur jag stoltserade i min nya h20-tischa..
jäfligt schnääg är den ska ni veta. en dag ska den bli en tubtopp.. one fine day!

vi ser även hur städakuten dök upp på campus..
jag drar slutsatsen att ngn korridor helt enkelt inte visste hur man städar?

vidare skymtas kolapajen min skoterman bakade 2 cheer me up. finarekarlfinnsinte.
fråganärjudockhurjagngnsinkanförtjänangnsåfin? mendetvarintedetinläggetskullehandlaomnu.

såå.. vidare ser vi gräddtårtan deluxedeluxe som det bjöds på terminens sista
styrelsemöte med LUPP igår. å sen ser vi även resultatet av när jag knäckte
två ägg men fick fyra gulor. it's magic?

jag slängde in en bild på mitt cykeldäck också. mest för att cyklen är på lagning
å för att den ska få komma hem till mig imorgon igen. fan va jag ska cykla då! hahahah



ps. semi idag gick kanon. jag är nästan i chock. sweet!

Kommentarer
Postat av: Mac

Omg du dödade två tvillingar :O :P

2010-05-06 @ 18:26:25
Postat av: ann vicious

hahah, tack för den, knappt bad conscience alls nu :P

2010-05-06 @ 19:19:33
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: Mac

Haha nejdå :P

2010-05-07 @ 03:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0