tjugonde

idag blire först semi, sen plugg, sen marieberg med angelikan, sen örebrewmöte deluxe
jes jes.

i övrigt
läste linadarls senaste blogginlägg.. om hur skönt att komma hem till ngt som var ens eget hem,
där man kände att här, här bor tamejtusan jag.. så har jag adrig kännt sen jag flyttade
hemifrån.. överallt där jag bott har haft stämpeln 'tillfälligt' written all over it.. that suxx.
av dom pengarna jag tjänar i sommar på mina 2 x jobb, ska jag bannemej lägga lite krut
på mitt lilla korridors kryp-in å försöka få det till ngt som känns lite mer som mitt. längtar.

hoppas ni får en fin dag. love.



Kommentarer
Postat av: annieellen - ett maskrosbarn

Känner igen mig!! Var först när jag flyttade till Oxhagen som jag verkligen började känna "detta är mitt hem" men då har jag också lagt en hel del energi på att få det så, och gör fortfarande. Lycka till Annie, det fixar du! (:

2010-05-23 @ 16:27:49
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0