tjugofemte

ringde vårdcentralen.  möttes som vanligt av en tanta som
inte riktigt lyssnar på vad man säger utan som konsekvent ger en rådet att avvakta..

så ja, då gör jag väl det då..
mår faktiskt lite bättre idag med.. sådetså.

ska dricka upp kaffet, kamma ner håret
[det är på spraytork just nu, ser ut om om jag petat med en gaffel i ett eluttag ungefär]
sen packa ner data å skolböcker å traska bort till bibblio.
idag måste det bli dödsseriöst skriveri på mitt pm.
det ska in torsdag kl nio å än så länge är allt jag gjort att läsa en fyrtio sidor
kort minibok om sydafrika. å uppgiften att lösa är att på fyra sidor sammanfatta
ovannämnda lands 1900-tals historia. HEJA!

aaaaaaaaaaaa. men faaan. om jag dygnar lite å går på strikta kaffeinjectioner så borde det gå.
det borde. det ska. det måste gå.

wish me luck!

ps. csn kom idag ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aj absolutelyy hejt sjuksyrror som inte fattar när man nästan dööör.



Ååååå men krya på sig tösabit!

2010-05-25 @ 09:54:43
URL: http://kanelhanna.blogg.se/
Postat av: lotta

Usch :( Hoppas du mår bättre snart!

Jag är sååå glad att du stannar i styrelsen :D Vi får hjälpas åt när vi har mycket att göra - det löser sig ;)

2010-05-25 @ 10:15:23
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: mamma

Sa du att du gått med denna förkylning i flera veckor?

Jag blir galen på sjukvård som är så nonchalant....

2010-05-25 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0