pinky was here

träffade på x på väg ner till pressis för å köpa glass för en kvart sen sådär,
följande samtal, ngrlunda återgivit, utspelade sig då:

annie
: heeeeej, fan va länge sen
x: ja minsann det var inte igår, heej..
annie: läget eller?
x: jodå det är bra. själv? har du färgat håller eller?
annie: jag?! näää. men det behöver tvättas, that's for sure
x: aa ok jag tyckte det var rödare, men nuuu ser jag att det är rosa ju
annie: hahha, okeii [tack för deeeen..!!]

sen snackade vi lite annat löst. men när jag gick där ifrån malde samma tanke om i huvvet,
va faaan äre med folk å tycka att mitt hår är rosa. MORR! pösspåre.

/pinky

Kommentarer
Postat av: Mac

Färga det riktigt rosa så lär dom märka skillnaden sen :P

2010-05-07 @ 03:34:29
Postat av: ann vicious

ja hahah jag lär väl ska göra det! lite in yer face effect ;)

2010-05-07 @ 10:47:46
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: Mac

Ja exakt, och då tänker dom att det röda var nog inte så rosa ändå :P

2010-05-07 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0