numera studentrepresentant

kom hem från FUM för en liten stund sen..  ändringsyrkanden till max..
men som man säger.. gör om.. gör rätt..
blev för övrigt invald till fackultetsnämnden UV [utbildningsvetenskap]

kan i ärlighetensnamn säga att jag inte till hundra procent förstår mitt uppdrag, lr ja,
innebörden av det.. but i'm eager to leran, thats foh motherfuckin sure..
att det handlar om lärarprogrammet å allt som är relevant inom den ramen är jag dock
införstådd med.. å att sitta med å påverka och vara engagerad inom det området
ser jag fram emot starkt. happyface. sådetså.

nää packa ihop inför morgondagens wörksession blire nu,
sen sova.. fan va skönt det ska bli!
min snormosiga hjärna å kropp är ngt schleten efter denna mångfascetterade dag.
fo shoo!

natti cupcakes.

Kommentarer
Postat av: Linert

Grattis till tentan!!! Det är nog en av dom bästa känslorna som finns när man ser dedär du-klara-det-mailet! (: Och kanske grattis till inväljningen också, jag fattar typ 1% av vad det betyder... Kanske borde börja engagera sig i nåt snart, eller inte!



Men babes, vart är du i sommar? Jobb, plugg, nåt annat?

2010-05-19 @ 11:11:26
URL: http://baralinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0