misconduct x 2

vääärt fääästhäng med tees å mallan igår. goddamn sicka värda brudar! schnääga määd.
förpärla på carlings drottninggatan med live acoustic framträdande av misconduct - gillas!
sen drogs det vidare till virus för misconductgig där med. jävligt värdo kväll.
ngt mycket för mycket öl. men men i try to tackle it anyways.

jag å mallan drog max på vägen hem - fick en typiskt bra fylleidé - jag vill ha den äckligaste
dippen till mina pommes, därför köper jag bluecheese - bra där annie! fanta-tast-iskt rentutav!
skitäckligt. såklart. mission accomplished?! hahahahahah.

aja. ska hopp i liten dusch å styra iordning mej för kvällens bravader.
jag å min skoterman ska ut för första gången ihopa nere i stan. ball. fään på tiden.
skål då vänner. å pussen.




/glasögonormen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0