fem nya tubisar

sitter uppe i örebro igen. miss mi family. men är ju tillbaks på småländsk mark
om fjorton dar igen. å då stannar jag ju bra mkt längre än två dygn [snarare två månader]

iaf, haft välbehövda überlugna dagar. mest sovit på soffan å ätit mat.
mår lite bättre men ska ringa vårdcentralen imorgon å boka tid å kolla
så det eventuellt inte är en lunginflammation jag dragit på mej.
symptomen pekar tydligen åt det hållet om man skall tro syster å mor.

är iaf väääldigt trött på att vara trött hela tiden. sov i princip hela vägen hem
på de olika tågen idag.. å jag som hade massa plugg att läsa in.. lessengubbe.

iaf, gjorde om tischor till tubar med kära mor igår på hennes overlock-maskin. 
swosch sa det så vare klart. maskiner som syr å klipper samtidigt är fan värt ^^
omgjort blev bland annat let me out-tischan jag köpte när dom spelade
på kulturhuset tillsammans h20 i slutet på april. sweet.
sydde fyra till.. men jag håller lite på dom.. miiihiii. PUSS så länge.


ps. mallan haru fått ordning på din ännu? :)

Kommentarer
Postat av: Mallan

hahah tänkte precis skriva fan va vääääärt! nää eller jag klippte om den till nån halvnajs tisha bara, får se om jag styr till tubis snaart ändå! :)

2010-05-25 @ 22:25:24
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0