bra måndagskvällsfördriv

filmen var värd.. bra måndagskvällsfördriv.. fish tank yeah..
på en skala från noll få den lätt en tretton iaf.. mjoodåå

drar sthlm på måndag efter jag vinkat av min skoterman..
hänga ut med wifey å mallan, can't wait..
bra mkt bättre än å va hemma å böla ihjäl sig.. mm..
ska nog plocka upp ett par ironfist klackisar med.. å padlock necklace.. miiiip
stannar tills onsdageftermiddag å väl tillbaks i örebronx vankas det klipptid.. peppat!

shop the pain away? liiite kaaanschee.
mustasch baby. mustasch.


bby - jag låna din kamera lite ^^ pussyou.

Kommentarer
Postat av: Mallan

blir gött att du kommer hit och hänger med mig jaaa!! :)

2010-06-01 @ 17:38:48
URL: http://choosename.blogg.se/
Postat av: ann vicious

jaaa! :D :D <3 hoppas det finns tid att svänga förbi sollentuna å checka ut ditt jobb å dricka kaffe å mula glass mää ;D

2010-06-01 @ 23:02:54
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0