femtonhundra ord kvar då

femhundra ord har jag skrivit på mitt pm.. bara ca femtonhundra kvar då.. pepp.. naaaaaaat
aja.. det ordnar sig.. på nått vis.. i can be fairly stubborn sumtimes..
å har ju hela morgondagen på mej.. å natten.. det reder sig [sa käringa som sket i såsen]

langar litta bilder från gårdagens förkrök här hemmvi, sen knäcker jag en öl
samtidigt [lr ja tätt efter ]hoppar jag in i duschen..
ska bannemej give boozedrinkin in ze shower an honest try [they say it is a nice jes]
sen ikväll äre ju som sagt lottas big twentyfive party.. ska bli fett nice ^^
inte riktigt klar över vad jag ska ha på mej.. men aja man får länsa gaderoben helt enkelt..
ngt hittar man alltid.. frågan är bara hur lång tid det kommer ta.. troligtvis lååång tid höhö







/ingentarsålångtidpåmejsomjag


Kommentarer
Postat av: Sanne

bejb jag vill ha bilderna av dig sen. iaf bilderna på oss. ;D

2010-03-20 @ 23:45:48
URL: http://piixelslyna.blogspot.com
Postat av: anakin sir talk-a-lot

@sanne: off course hunnybee u will get em.. vi styr via msn ext time were online at the same time? ;) <3

2010-03-21 @ 11:12:56
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0