tuppkammen

fan igår var så jääävla kul! kungligt.
tack alla!
och framförallt tack linda som fråga om jag ville haka på.

nervöst men ända adrenalinkick deluxe.
å efteråt, alla fina kommentarer. egoboost tretusen.
bland annat linadarl droppade denna sugercoated kommentaren,
å jag måste vara visa upp den för hela världen


taaack hjärtat! tack tack tack! fan vad glad jag bleeev :D

ps. gällande elin-delen så återkommer jag ^^

gårdagen ska jag leva på länge.. <3 fan - wicked - å alla underbara trevliga människor
å avslutande kängpunksdans på virus.. aaaaaaaaaaaaaaa UGOTTALÖVE!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. happytremiljoner!


hade även en stylist från bellebox som gjorde grymme frippen.
om högst hår hade vunnit igår.. då hade fan jag kammat hem guldet ;)




ska iväg å möta jullan nu. sen middag på pitchers.
later alligators!

/tuppkamsannie


Kommentarer
Postat av: lotta

mer bilder! :D

2010-03-04 @ 23:47:53
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0